.

.

14 jan. 2010

15!

uh. gick och la mig runt 00.00 inatt, och tittade inte ens på tv utan försökte sova direkt. mennn nej, tror ni att jag får sova? tok heller. låg vaken till runt 4 och bara försökte tvinga mig själv till att somna. sen skulle jag försöka gå upp runt 6, men det gick inte heller. fast jag gick upp 7 till slut ändå. fast jag har bara lust att gå och lägga mig igen.

ska på möte idag hos ernesto och vi ska se två filmer också, om inte hans dator krånglar. hoppas den krånglar riktigt mycket. jag vill inte se två filmer.

det känns som att det inte kommer att vara helg på typ 1000 år, fast det är fredag imorgon. allt känns konstigt. hoppas virre hinner komma till sverige innan jag flyttar. annars får han stryk.

nu måste jag stänga av datorn för det tar typ 10 minuter, sen måste jag gå till den jääävla bussen som är framme en kvart för tidigt så jag får stå och frysa ihjäl ett tag.

herra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar