.

.

11 feb. 2010

four winds

ah jag är ju inte så bra på att skriva här, men jag tror inte att det är någon som läser ändå så det spelar väl ingen roll haha

idag är det torsdag och svinkallt ute.
jag tänkte gå till biblioteket och sen
hälsa på anton, men det är för kallt
för att gå in till stan, tror jag.
eller jag kanske går lite senare, har
inte riktigt bestämt mig än.

jag har bott i arvika nu i snart två
veckor och jag trivs som fisken i vattnet (HEHE)
kunde faktiskt inte ha mått bättre,
och jag har bara mått dåligt en gång
sen jag kom hit, och det var för att
jag kände mig som världens säsmta storasyster.
men annars har jag bara mått bra!

jag ska försöka lägga in lite bilder
på andra datorn om ett tag, så får se
om det kommer upp några här.

herrra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar