.

.

12 juni 2010

:(

Träffade min lilla Lucas igår, som tog studenten.
Jag tror aldrig jag har kramats så mycket på så kort tid.
Saknar honom idiotmycket och det var verkligen skönt
att få kramas med honom igen.

Sen gick jag hem från stan till far min på Vallby (typ aslångt),
tog 1½ timme, i spöregn. Fast det var så jävla värt det.

Sen åkte jag till Arvika imorse, och när jag kom fram
så kom Johnny till tågstationen och lämnade nyckeln
och så kramades jag lite med honom också. Sen åkte han.

Har sagt hejdå till två av mina bästa vänner på mindre än 12
timmar och jag gillare inte jag tycker inte alls om det.

Nu har jag vart och hämtat mina nya glajjer och handlat.
Så jag tänker laga mat och dricka öl alldeles själv,
för ingen annan verkar vilja göra mig sällskap.
Sitter hemma helt själv och jag är van vid att det är minst
två pers till här. Känner mig ensam nu.

Depp.
Hejrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar