.

.

27 juli 2010

Let there be light

Filmen vi såg igår var faktiskt asbra, lite lång dock. Jobbigt att sitta stilla i 2½ timme tycker jag.
Vi skulle lagat köttfärssås igår också men det blev inte av, och inatt så har min älskling inte sovit så han somnade för 3 timmar sen ungefär. Så det blev ingen matlagning idag heller, det får väl bli imorgon!
Men idag var jag duktig i alla fall, var till banken och soc. Och fikade med Emanuel på Annas och sen åt glass på torget :)
Vägrar gå ut och röka på balkongen också, usch. 1000 spindlar. Förstår inte riktigt var dom kommer ifrån.
Nu blir det här inlägget jättelångt men det är bara för att jag har tråkigt och Emanuel är söt och sover! Ska nog gå ut på framsidan och ta en cigarett och sen duscha jättevarmt och jättelänge. Låter bra tycker jag. Hejrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar