.

.

22 juni 2011

22

Hejjjj. I måndags var vi iväg till audiologen igen för att kolla Isas vänstra öra igen, men vi fick inget svar nu heller, så vi ska tillbaka när hon är 9 månader ungefär. Högra är i alla fall bra, så det kommer inte bli några större problem ifall om hörseln är lite nedsatt på det vänstra liksom. Så det är ingenting vi behöver oroa oss över :)
Annars är hon bara glad hela tiden och pratar som fan om dagarna :D Sötungen!

Min man tog studenten i torsdags, det var en kul dag! Och igår började han jobba på ett nyöppnat ställe som jag tror han trivs på, skönt. Fast han jobbar kväll idag så jag får inte se honom något alls för han sover nu :(
Om en vecka så är vi hemma hos min mamma! Då tänker jag bada i hennes pool i min nya (skitsnygga!!) bikini :D

Fast nu är tjejen lite ledsen för det är inge kul när mamma sitter vid datorn, så hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar