.

.

1 juni 2011

1

Nu har jag varit riktigt dålig på det här alltså :) Men vi har diskmaskin och tvättmaskin och det är så galet skönt! Och vi blev precis bebislediga så vi ska gå och sätta oss i parken och spela yatzy och dricka vin i det fina vädret.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här, men sist vi var på BVC fick vi reda på att hon följer längdkurvan alldeles perfekt, men vikten ligger hon lite sämre till i, men eftersom att hon äter sig mätt och nöjd varje gång så är det inte så mycket vi kan göra åt den saken, hon blir väl lång och smal som sina föräldrar helt enkelt!

28e juni så åker vi hem till min mor och hälsar på i 5 dagar. Känns lite kort, men jag känner ändå att jag inte vill vara hemifrån så himla länge liksom. Och det blir ju lite småjobbigt att hinna med att träffa alla man vill träffa, men får väl klämma in så många som möjligt haha :)

Bildbomb!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar