.

.

14 juli 2011

14

För en vecka sen så var vi på BVC, då var lilltjejen 60.5 cm lång och vägde 4995g :) Lång och smal, men det hade väl varit konstigt om hon var något annat tycker jag haha. Och jag är skitdålig på att uppdatera, men det är inte så kul när jag inte vet vad jag ska skriva.
I tisdags kom Malin och Einar hit, och det var hur kul som helst tyckte jag och vi tog en promenad på stan och ut till sågudden. Och igår så åkte vi till ingestrand och skulle bada men det var svinkallt i vattnet så det blev inget bada! Men solbränd som en jag vet inte vad blev jag igår i alla fall och ser riktigt rolig ut i ansiktet idag. Hoppas jag blir brun sen bara, annars blir jag ledsen. Men eftersom att jag sitter vid min sketna dator så får ni inga bilder för dom lägger jag in på Emanuels dator.

Isa sov hos sin farfar i natt så jag vakade för en halvtimme sen :D
Sköööööööönt! Men snart ska vi väl gå och hämta henne för det är lite tomt :)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar