.

.

16 juli 2011

16

I torsdags så hämtade vi inte Isa förrän sent, och innan det hann jag med att köpa lite öl så jag var iväg till Arvikafestivalen campingen med lite folk! Och vem träffar jag där då, om inte Edward! Gissa om jag blev glad :) Isa och Emanuel var också med en kort stund och alla ville leka med Isa, så hon hade jättekul! Och det hade jag också den kvällen, plus att jag fick mig en cykel! Orange, jättefin. Har stått i stadsparken olåst i flera dagar, så Viktor tog den åt mig för jag vågade inte själv. Men den har ju stått i flera dagar så det kan inte ha varit någon som vill ha den. Det är punka på båda däcken också men det är nog snart fixat ska ni se!

Nu sitter jag och väntar på min man, han slutar 00.00 idag, så han kommer väl om 40 minuter eller något. Hoppas jag. Tänkte bädda rent i sängen nu för jag läste att någon hade gjort det på facebook så nu vill jag också ha rent.

Godnatt sen!


Så gåre om man lämnar dom ensamma en minut :)

Söta va?

Nakenfisa!<3

Skrattar halvt ihjäl sig åt pappa

Isa och Malin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar