.

.

28 nov. 2011

!!

Har varit dålig nu igen :) Men det får ni väl stå ut med antar jag. Nu har jag bilder åt er i alla fall! I lördags var jag ner till Anton (grannen) och sen på Push, på något som hette Metal Alliance Fest 2011, det var svinfett!










Och sen har Isa varit söt, som vanligt. Så ni får lite såna bilder också.







Imorgon är det tisdag och jag ska ta en promenad med Martin och träffa hans hund, och hans hunds pappa! :) Och sen är det ääääääntligen onsdag och då blir det BVC och då får vi veta hur stor Isan har blivit! Det var ju typ 3 månader sen sist, så det ska bli askul!

Just nu håller jag på att koka knäck, den har kokat i över en timme men är fortfarande inte ens nästan klar. Kastar ut den och kastrullen från balkongen snart tror jag.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar