.

.

6 nov. 2011

Resfeber!?



Känns som att jag har lite resfeber inför torsdag. Det har jag väl ändå aldrig haft för att åka och hälsa på mamma? Måste vara bara för att Isan inte ska med. Fast det ska ju bli skönt också ju. Fast nu får jag lite dåligt samvete. Hua! Äsch det ska nog allt gå bra.
Men liksom, åka tåg utan bebis? Vad gör man på tåget? Läser? Hahaha åh. Måste gå till biblioteket imorgon! Eller på tisdag, för imorgon kommer Isas farmor. Eller det kanske är då man ska passa på att gå dit? Så man slipper ha en gnällbebis på biblioteket för det är banne mig pinsamt! Aja, jag är alldeles uppspelt nu i alla fall för jag har fått duscha i varmvatten första gången sen i tisdags :DDD Skönt som fa-an var det och jag längtar bara mer och mer till flytten. Kunna fylla upp ett badkar med vatten utan att det blir kallt innan det hinner landa i badkaret liksom! (Vi har ingen kran, bara duschslang :@)

JAJA. Nu måste jag väcka min pojkvän och min bebis för hon får inte sova såhär länge för då lär hon vara vaken hela natten :)
Hajdo!

Och justja pappa, om du läser det här, så har jag plockat ut piercingarna (fast inte den i näsan) och jag ringer dig någon dag snart!

1 kommentar: