.

.

28 feb. 2012

Bäst!!

Hej. Idag tänkte jag bjuda på en hel del gamla fina bilder!



Tom och Anders utanför tågstationen i Eskilstuna för några år sen!


Timmo är hemma över helgen och jag är nöjd, för några år sen <3


Har tydligen cyklat på en tandemcykel? Fett, undrar hur det gick!


Swanders, bästis!


Jag & Pettson, fast den här bilden är inte jättegammal alls


Sista gången jag hängde i Torsby var det fint väder, maj 2008!


Var hos Puttis en midsommar och åt god mat och drack öl med honom och Björn :)


Var glad på valborg ett år, fast det var nog ett hittepåglad för jag skulle upp till stockholm tidigt dagen efter.


Häng i Strömsholmen, Eskilstuna efter Kafé Lillebrors halvårsjubileum!



Bäst


Nöjd tjej med ny mössa 2008.


Goffe <3


Från Augustibuller -08. Förstår inte riktigt vad jag gör, men det är kul!



Mina fina!!


Vår, gud vad jag vill ha vår nu!


Seb <3 Åh så små.


Årets första takfest 2009? Kan det kanske vara. Adams bild i alla fall!

Ja, det var väl det!

Idag ska jag snart iväg och kolla på soffa och bord till ny lägenhet, för jag har så fina vänner som hjälper mig! Bäst!
Men innan det så ska jag äta frukost, och det är nu det. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar