.

.

20 feb. 2012

Woop!

Har haft en fin helg som det kanske kommer lite bilder från sen, när jag orkar lägga in dom. Kanske lite senare! Och ptja. Det var väl ungefär det jag hade att säga, och som svar till pappas kommentar på förra inlägget: hatefortheweak@live.se använder jag mig mest utav! :)

Så kan jag ju berätta att jag är jääävligt trött på mitt hår och om det inte händer nå kul med det snart så åker det fan bort.
Snart ska jag duscha och sen måste jag hålla mig vaken ända till 23, för big brother började ju igår. Och eftersom att Hanna Widerstedt är med så kan jag bara inte låta bli att titta. Hon är ju för rolig!

Kan ju berätta att kameran har gått sönder också. Inte så himla fränt. Så det blir nog inte så mycket bilder framöver!

Hejrpå!

1 kommentar:

  1. De satt bra! Fläcken har jag inte ens sett, haha. De är liiiite trånga i tån. Men fan. Det gör inget! :D

    SvaraRadera