.

.

21 nov. 2009

grattis joke!

idag ska jag på jokes födelsedagskalas det tror jag kan bli riktigt kul! för det kommer bara bra människor :)

igår var jag först hemma hos sara&linnea och sen drog vi till konrad och det var astrevligt i början och så men sen träffade jag marcus (alltså min bror) och skulle följa med honom först på efterfest sen hem och sova hos pappa. meeen vi började bråka som fan utanför mc donalds så jag gick därifrån. haha. fan vad sur jag blev.
i alla fall så gick jag bara, och försökte få tag på någon och så ringde jag hence (räddaren i nöden) som kom och hämtade mig och SÅKLART pajjar biljäveln så vi stog vid schellmacken tills kl 05.30 i morse, klockan 06.07 var jag hemma i sängen. gillart!

så jag har sovit typ tills nu och joke kommer snart och hämtar mig wöwö!
måste ta något att äta & lite sånt
HERRrrrrra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar