.

.

3 nov. 2009

K

idag har jag varit asduktig.
gick upp 07.00, släppte in sotaren 8, sen körde jag igång en maskin med tvätt, och sov middag medans den blev klar, sen körde jag igång en till och krattade heeeeela baksidan vilket tog 2½ timme + att det blåste som ett jävla blockmongo. sen kirra jag tvätten och sen skalade jag potatis åt mami. och nyss kom jag hem från biblioteket där jag lämnade tillbaks en bok och en cd och lånade tre nya böcker. måste ju ha något att läsa när jag ska åka så mycket tåg till arvika HEHE

förövrigt är jag sjukt peppad på arvika.
fjanton & jag ska vara fullerst i hele kommun! och när jag kommer hem kommer jag prata lika fint som dom <3

det var anton som gjorde den fina bilden hHeeehehu
JAG ÄR GLAD och snart ses vi igen snyggekillen :D

nu är klockan i alla fall snart 23 så jag ska väl ta och sova om inte så länge, måste upp imorgon och dra till arbetsförmedlingen och sen reflexa lite med mor min. och PACKA SÅKLART! och fixa musik till tåget. kan ju inte läsa utan musik.
HERRAaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar