.

.

2 nov. 2009

O

fredagen var inte så rolig alls, faktiskt. rätt tråkig om jag ska vara ärlig. alldeles för mycket folk och nä, det var mest jobbigt.
på lördagen åkte jag till ikea och ica maxi med mamma och sune och sen kom jag hem och kollade på patrik 1.5, den var rätt bra. och sen pratade jag med mallan och hon lyckades lura med mig till västerås. där var vi först hos andré, sen gick vi till pitchers och sen gick vi till viktor på bjurhovda. heeeeelt sjukt långt vare.
och igår åkte jag hem till hannah och dom kidnappade mig så jag stannade där tills idag, men det är alltid trevligt för jag gillar hannahs och daniels sällskap! mattes också förstås :)
såhär kul hade i alla fall jag och matte igår:




nu har jag i alla fall kommit hem och jag gillare inte. inte nu på hösten. bara jobbigt.
känns som att jag har en klump i bröstet. eller nja, inte riktigt men någonstans i strupen eller vad det nu heter. och så har jag liiiite resfeber men mest längtar jag nog. för på torsdag åker jag till arvika!

nu ska jag fortsätta lyssna på mike hale och höstdeppa. herra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar