.

.

10 maj 2011

Lite bilder kanske

Hejjje, nu var det ju faktiskt ett tag sen jag skrev.
Igår var det måndag och vi var iväg med Isa till Karlstad för att kolla hörseln igen, och det gick inte så bra för hon var vaken och tyckte inte om att ha en sak i örat och resultatet blev likadant som förut. Och vi kunde inte få göra det andra testet för då måste hon sova, så vi ska dit igen 13e juni, om vi nu kan då, det får vi se.
Och vi hälsade på hos Isas farmor igår också och där körde min kära lilla pojkvän en såndära liten mini motorcykel och flög av den och hade sönder sig själv och min favorittröja. Mest synd är det om tröjan, för min älskling blir ju hel igen. Det blir inte tröjan :( Så nu har han ont överallt stackarn. Tur att han har en snäll flickvän som tar hand om honom :)







Sötungen badade i söndags och tyckte det var skönt efter ett tag :) Och sen så har jag säkert gjort massa roliga saker som jag inte orkar skriva om!



Och idag har varit en skön dag, var ute i solen i typ två timmar. Spelade yatzy :D Jag vann som fan. Men imorgon får jag sitta i solen åt andra hållet, eller vad man nu säger.

HEjjjjjdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar