.

.

3 maj 2011

Sköööönt

Idag så har vi städat hela lägenheten och lite sånt, huuuur skönt som helst och nu är det rent :) Farmor fick låna Isa under tiden och vi hann till och med ta ett asvarmt bad så nu har vi inget varmvatten kvar! Har bytt sängkläder och allt sånt så det kommer bli hur skönt som helst att lägga sig också. Längtar efter sängen lite nu faktiskt hehu :D

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet. Men det är faktiskt inge kul att skriva när man inte vet vad man ska skriva om! Och bilderna ser ni ju på facebook (förutom du då pappa) så det känns lite jobbigt att ladda upp samma här liksom. Aja, får väl se om jag lägger ner bloggandet eller om jag fortsätter. Känns så ovärt just nu bara! :)

Haido!

1 kommentar:

  1. Jag är bara glad att Ni har det bra & att allt funkar...
    Jag tänker inte skaffa Facebook... :) Men jag har ju 1 mailadress som du kan skicka nån bild till då & då... ;)

    Hare bäst...

    Kramisar till Er alla...

    SvaraRadera