.

.

20 maj 2011

20

Glad tjej nu ja! Rörmokarna är här och fixar tvättmaskinen just nu, igår fick vi diskmaskin :D Åh så skönt. Fast har inte provat den än för igår åt vi pizza.
Och jag frågade igår vad det skulle gå på, installationen av diskmaskin och tvättmaskin, det kunde han inte svara på, men sa att det kostar ungefär 500kr/timmen, och då förstog jag varför han glömde alla verktyg i bilen hela tiden så han fick springa fram och tillbaka flera gånger.

Menmen! Fredag idag och senare ska jag och Isa gå och möta hennes pappa på Gate, sen ska vi iväg och handla masssssor. Måste även hitta regnskydd och myggnät till barnvagnen.

Igår fick lilltjejen sjukt snygga kläder av sin farfar! Jag önskar att dom kläderna hon fick fanns i min storlek också alltså haha.


Såhär ser hon ut efter att hon har ätit!


Nu orkar jag inte skriva mera, sådetså.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar