.

.

3 aug. 2011

3

Hej!
Jag ska försöka bli lite duktigare på att uppdatera, för nu när Isa sover så sover hon inte bara 5 minuter längre, utan hon sover ett tag så jag hinner med massa saker! :)
Om några timmar ska vi åka och storhandla på Lidl, ska bli skönt att ha lite saker hemma. Ska försöka baka någonting kul snart också, fast jag vet inte riktigt vad. Tips?

Längtar hur mycket som helst till imorgon och är nyfiken på hur mycket lillfisan väger. Hon har börjat med NAN2 nu så det är inte helt omöjligt att hon har gått upp ordentligt. Lång som fan är hon ju i alla fall :)

Vi har bokat tid för dop också! 25e september blir det av. Så om det är någon hemifrån hallsta/västerås som vill komma så har mamma två platser kvar i bilen upp över dagen bara. För Malin och Einar kommer nog redan på fredagen och stannar hela helgen :D *nöjd tjej*

Men ptja, det var väl det.
Nu får ni lite bilder också!


Min man och min dotter sover med öppna ögon, och min katt sover med öppen mun :/


Krams




Titta mamma, jag är lång!


Pussgris. <3

Hejdå!

3 kommentarer:

  1. baka wienerbröd :D
    När var tjejmetet? Vad kostar det? hur kommer ni dit? Jag vill åka med :D

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Det är den 27:e augusti och det kostar 150 kronor. Vi åker bil och om det är bara Emma o Isa som åker så får du plats i våran bil.
    Tant Gunilla

    SvaraRadera
  3. Åh, okej, jag åker jättegärna med om det fortfarande finns plats då ! :)

    SvaraRadera