.

.

23 aug. 2011

Isa säger mamma!

Hej! Idag är det tisdag, vilket betyder att inte imorgon men dagen efter det så åker jag och Isan till min mami! :D Längtar lite och det ska nog bli hur kul som helst!
Och på lördag så blir det stockholm och djurgårdsbrunnskanalen på tjejmetet som min fina vän Malin ska med på också! Wohoh dit längtar jag mest! Ska minsann försöka åka dit varje år med Isa :) Jag har varit där ett par gånger och det är ju faktiskt riktigt kul, för alla måste ha lika saker så det är jämnt och ingen som har värsta proffsgrejerna! (Som min mor annars har fniss!) Och sen på måndagen så åker jag hem till min man igen.

Och igår så var vi på lägenhetsvisning, men det var på högsta vångingen, utan hiss. Och barnvagns"förrådet" låg typ 2 trappuppgångar bort?! Gissa om man hade blivit galen på att springa där fram och tillbaka varje dag eller.. Plus att det var i ett hus här i arvika som kallas för metkroken, för att det ser ut som en metkrok, så alla väggar var typ helt snea också.. Emanuel tyckte det var rätt coolt men jag gillade det inte alls.
Så vi tackade nej till den i alla fall! Men nu vet vi ju att vi inte ska söka på högsta våningen utan hiss ändå.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, och dålig med kameran är jag också! :)
Men här får ni en video på när Isa säger mamma första gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar