.

.

7 aug. 2011

7

Hatar mobiltelefoner. Tydligen är det inte bara min som inte funkar. Helt värdelöst. Det går hur bra som helst att ta emot samtal, men det går inte att ringa eller skicka sms. Vär-de-löst.

Hade i alla fall hur kul som helst igår :) Hade med mig kameran men det blev inte så mycket bilder för den krånglar hela tiden och går inte alltid att sätta på. Lite tråkigt!
Snart kommer det i alla fall hit en pizza som jag ska äta så jävla mycket för jag har inte ätit någonting alls idag. Ska bli så jääävla gott.
Fick massa kläder till Isa av Emanuels jobbarkompis också så jag måste sortera det. Och rensa ur alla kläder som är för små. Men det får nog vänta tills Emanuel kommer hem så Isa slipper vara alldeles själv.


Blåbärstjejen.


Efter blåbär måste man bada


Det trevliga sällskapet igår :)


GlasögonIsa


Söndagsmys.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar