.

.

25 okt. 2011

Dålig

Nu har jag varit dålig igen! Men jag har en anledning den här gången, jag har varit hemma hos mamma = ingen dator. Får inte så mycket tid till det i alla fall eftersom att Isa inte kan krypa omkring på golvet och leka som hon gör hemma, eftersom att mamma har två hundar som är halvtokiga och det ligger tuggben i hela huset, och Isa vill gärna äta dom hon också :)
Har haft det kul här, och träffat lite folk som jag velat träffa, men idag åker jag hem igen! Ska försöka titta på en lägenhet som vi tydligen fått, men inte kollat på. Eller något sånt. Är så himla trött på Isa nu för hon är så mammig så det är inte riktigt klokt. Mormor funkar också, men hon har så ont i armarna så det går inte så länge. Ussscha, ska bli skönt att komma hem igen.




Mormors blixt är lite jobbig!

1 kommentar: