.

.

8 okt. 2011

Har inte hittat några bilder från mârten än! Fast det är väl kanske lika bra?
Och idag är det lördag, igår vare fredag (logiskt) och då fick jag feber och mådde skit hela kvällen!
Idag har det varit lite feber och ont överallt men det börjar gå över nu. Sitter och lyssnar på Broder Daniel och skäller lite på mig själv för att jag någonsin slutade. Lyssna på Broder Daniel alltså. Dumt av mig.
Emanuel gick precis iväg till jobbet och Isa gick till sin farfar, eller ptja, han kom och hämtade henne. Så jag är alldeles ensam hela kvällen. Får se om jag hittar på något eller om jag bara dricker massor av te.

Lite bilder kanske?


Nygråten tjej är söt!


Äter smörgåsrån själv nu för det är skönt för tandköttet :)


Leker med katten som kan gapa stort. Och har lasereyes!


Tittar på Idol och äter gröt haha! Gick inte så bra. Och sådär satt hon och tittade hela tiden, och helt plötsligt bara började hon gapskratta, skitkul :D


Har kommit på att man kan vara bakom soffkuddarna :c



HAido :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar