.

.

13 okt. 2011

Känner att jag blir sämre och sämre på det här med blogg alltså!
Vet ju inte riktigt vad jag ska skriva. I vilket fall som helst så äre torsdag idag, och jag och Isa har nyss sovit middag i två (TVÅ!?) timmar. Galet skönt och precis vad jag behövde :)
Jag fick ett piano av min pojkvän i måndags också. Hur bäst är inte det? Har spelat så mycket att jag haft träningsvärk i fingrarna varje kväll :)
Längtar lite till 12e november också, för det kommer bli huuuuur fett som helst, tror jag. Dålig med kameran är jag också, men det är nog bara för att den är så dum och inte vill funka hela tiden.
Och så måste jag ringa till BVC idag och fråga när vi ska dit nästa gång för vi har inte fått någon ny tid. Sådeeetså.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Hejrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar