.

.

5 dec. 2011

!

Orkar inte lägga in bilder nu! Eller? Kanske. Får se.
Hade en bra helg i alla fall. Munken fyllde år i lördags, så var på födelsedagskalas och sen på Tiki. Bara för att jag typ var den enda som inte kom in på The Roof. Dumt.
Idag har jag bakat lussebullar som inte vart så bra, dom blev lite för kletiga. Och så kom Emanuels mamma, morfar och småsyskon över på lite fika!

Njuren gör ont som fan och jag har feber och sen världens jävla mensvärk på det också. Tur att jag ska till läkaren imorgon för jag döööör nästan. Nä, nu ljög jag. Fast det känns nästan så i alla fall. Nästan.

Orkar inte lägga in bilderna på datorn.

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Vad är de för fel på njuren? :(

    SvaraRadera
  2. blä det låter inte alls kul! Hoppas det blir bra snart! Hehe ja lite stor är jag fast jag tycker den växer så långsamt nu:) Kom och klappa!

    SvaraRadera