.

.

2 dec. 2011

Fredag!

Idag igen. Jävlar så fort veckorna verkar gå.
Idag ska jag baka lussebullar och Emanuel ska baka drömmar, och sen ikväll är det ju idolfinal så den ska jag se i alla fall, och äta tacopaj med sallad till. Fyyfa-an vad gott det ska bli! Hejar på Amanda i finalen i alla fall, för hennes röst tycker jag om!
Emanuel är på jobbet och får lite information eller något om imorgon, och sen fick han en lista av mig så han skulle till affärn så vi har allt till bakningen.



En tröttfis.


Gömmer sig för blixten!


Gömmer sig för blixten igen fastän den inte fanns :)
Hahaha så himla rolig!

Så fort hon ser en kamera/mobiltelefon så gör hon dom här roliga minerna. Skitkul tycker jag!

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. men det är ju inte final idag heller! Dom är ju 3 kvar, finalen måste va nästa vecka väl :o

    SvaraRadera
  2. Ja, det är jättegott. :) Det finns i vitt och rött, men har inte provat det röda. 149 kronor för en box. :)

    SvaraRadera