.

.

7 dec. 2011

Onsdag :(

Vaknade upp i morse och var heeeelt säker på att det var torsdag. Men det var det ju inte. Har i alla fall vart på verkstaden idag och tagit massa prover så får vi se vad det är med njuren. Var där igår också hos läkaren och fick utskrivet medicin som jag fick börja med igår och bieffekter på den skulle göra att man blev trött sa han. Och jääääävlar har aldrig varit så trött i hela mitt liv, men kunde ändå inte somna. Så himla värdelöst. Och när jag tog proverna idag så svimmade jag också, lite läskigt.

Men men, får se om medicinerna hjälper något. Ska ta 1-3 veckor innan man märker av någon effekt i alla fall. Hoppashoppas.


Snart, om typ 45 minuter ska vi gå och möta Emanuels småsyskon och ta med dom till Charlie's och äta pizza.
Och jag har tagit lite bilder, så varsågoda:








Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar