.

.

19 juni 2012

Ajajajaj

Nu har min rygg gett upp helt tror jag! Kan inte plocka upp något från golvet och kan knappt resa mig om jag sitter eller ligger. Ska till doktorn så fort som möjligt men det går ju inte förrän tidigast (kanske) fredag.

För övrigt är jag nyfiken på vilka det är som läser min blogg för det är ca 40 st som läser varje inlägg men det är fan ingen som kommenterar något. Då blir man ju lite nyfiken. Kan ni inte bara slänga in en kommentar i det här inlägget? Så man vet liksom!

Nu ska jag försöka städa lite även fast ryggen inte vill för det börjar se ut som ett bombnedslag här hemma.

Hejdå!

6 kommentarer:

  1. JAG BRUKAR LÄSA IBLAND!

    (tehe, fast de kommer inte synas vem!:)"

    SvaraRadera
  2. Alice, alex lillasyster19 juni 2012 kl. 10:26

    jag läser den hela tiden! :D

    SvaraRadera
  3. Och jag läser.. det vet du väl.. Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. Jennifer pihlström19 juni 2012 kl. 11:31

    Jaaag läser, inte jämt men ofta iaf haha ;)

    SvaraRadera