.

.

11 juni 2012

Lite uppdatering!

Har varit dåligt med uppdatering här ser jag!


Veckan hos mamma var både kul och jobbig, man blev rätt trött av att hålla stenkoll på Isa och hundarna 24/7. Men det gick rätt bra ändå. Och i torsdags tog min stora lillebror studenten, så himla duktig! Då kom Isas riktiga morfar också, och plastmormor kanske man kan kalla det. Och så hennes moster och två kusiner, det var kul!

Var i stan på tisdagen och hängde med Malle, Amanda och Angelica, det var jääättekul tyckte jag. Så himla kul att det känns som att det var igår man umgicks även fast det var flera år sen typ. Sånt blir jag glad av!
Sen gjorde vi inte så mycket mer alls på hela veckan, det var så himla tråkigt väder förutom på fredagen, och då var jag så trött att jag ändå inte orkade göra något så vi var bara hemma hela dagen då med. 

I lördags åkte vi hem igen, mamma och Sune skjutsade hem oss så jag fick hem min cd/band/lp-spelare men vart är alla mina skivor!? Ingen aning. Får väl köpa nya. Har tre stycken nu. En Nofx, en Oasis och en Kent.

Sen jag kom hem så har det varit fotboll och ikväll spelar Sverige!! Peppt! 
Nu borde jag försöka få i mig lite mat för jag har bara druckit en jävla massa kaffe idag.
Hejdå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar