.

.

24 juni 2012

!:)

Hade en sjukt bra midsommar! Letar fortfarande efter kamerasladden och kan inte hitta den. Det är lite tråkigt!
Vi var i alla fall mitt ute i skogen, i Norge var vi sa min telefon. Åt mat och lekte lekar å lite sånt!
Åkte hem igår igen och kan ju tala om att den bilresan var rätt speciell med Jens och Oskar i baksätet.

Sen igår kväll åkte jag med Hannes ut till där hans föräldrar bor för att ge katterna mat och där hade jag ingen som helst mottagning för comviq är sämst :) Det var i alla fall också kul!

Kom hem ganska nyss så nu har jag borstat och duschat håret, tappade nog typ hälften när jag borstade det för allt var  bara i en enda stor klump.

Imorgon kommer Isafisen hem till mig ett tag och det känns bra för jag saknar henne redan!

Nu ska jag fortsätta leta efter kamerasladden, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar