.

.

8 juli 2012

Helt enkelt bäst!

Hade en fin kväll i Älgå igår! :) Och när spelningen nästan var slut kom månen fram, alldeles orange och det var så sjukt jävla snyggt och den var framme nån minut och sen försvann den igen. Sjukt stor var den också :)
Åkte in till stan efteråt, det blev rätt sent så var väl framme runt 00 skulle jag tro, då gick vi en sväng till Wilma's och sen blev det hem för att sova.

I morse så väckte Victor mig och vi gick till affärn och handlade frukost och sen åt vi den också, kollade på film och sen drog jag, Victor, Erik, Jens och Kelly till Älgå igen för dom skulle bada i laxtrappan.
På bilden äre Victor längst fram och Erik där bak!

Efter badturen åkte vi till kollektivet igen och Erik styrde asgod mat.
Å efter maten så gick jag och Kelly på en liten promenad och nu sitter jag här hemma i min ensamhet och ångrar lite att jag inte följde med tillbaka. Fast det är nog kanske lite skönt att vara själv några timmar också!

Imorgon ska jag och Kelly ut och springa innan frukost! (tror vi i alla fall, det märks väl)

Nu ska jag faktiskt slänga mig i sängen och kolla på massa Desperate Housewives, är på sista säsongen nu (igen) och har inte sett de kanske 12 sista avsnitten så nu börjar det bli spännande :D

Hejdåååååå!

1 kommentar:

  1. Springa??
    Har du blivit helt från vettet?
    Kram mamma

    SvaraRadera