.

.

27 juli 2012

Lite semester!

Har haft en hur kul liten semester som möjligt! Åkte i måndags, blev försenade pga. lite tråkiga saker men till slut kom vi iväg i alla fall. Stannade i Karlstad och åt subway omnom. Sen stannade vi hos min mamma för lite mat/kaffe/tårta och jag bestämde mig för att bli kvar där över natten så Victor åkte själv till Västerås.
Den kvällen hade min lillebror lite kompisar över och sen bestämde vi oss för att åka till Ängsö men det var inge kul alls.

På tisdagen åkte jag in till stan också och träffade Malin, Einar och lilla Stella. Liten! Söt! Åh så himla go var hon :) Och sen träffade jag Mallan och vi åt på Spicy Hot OMNOM. Sen kom massa folk hem till Malin & Einar och jag fick sova kvar där för dom är snälla!

Nu får jag inte skriva mer för Isa så jag fortsätter uppdateringen någon annan gång,
hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar