.

.

7 juli 2012

Jahaja!

Är ju som vanligt ganska dålig på att uppdatera, men det är ju tråkigt att bara skriva massa och inte ha några bilder. Och eftersom att jag fortfarande inte har hittat kamerasladden så har jag ju ingen kamera. Och den kameran som är på telefonen är sämst i världen så den använder jag knappt! 

I veckan har jag inte gjort så himla mycket, men hängde med Marin och Leija ett par timmar en dag, det var kul och Leija är fin!









Var och badade på Ingestrand med Isa, hennes farmor och hennes två farbröder i torsdags också! Isas premiärbad i sjön :) Jag tyckte att det var iskallt men Isa var nöjd i alla fall :)

 Och igår så spelade Beat the Least på Wilmas och det var hur bra som helst så nu kommer snart Hannes och hämtar mig så åker vi och kollar på dom i Älgå ikväll också!

Nu vettefan hur bilderna hamnade men jag fattar inte hur man flyttar på dom så det får se ut som det blir.
Mår bra!
Hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar