.

.

5 jan. 2013

2012 lista!



Gjorde du något i år som du aldrig gjort  förut?
Jag gjorde massor som jag inte gjort förut! Fast just nu kan jag inte komma på något speciellt haha.
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Ja, jättemånga! Och jag har inte ens hunnit träffa hälften av alla kan jag tro :(

Dog någon som  stod dig nära?
Ja.

Vilka länder besökte du?
Inga alls tror jag.

Är  det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Nej :)

Vilket datum från år 2012  kommer du alltid att minnas?
12e januari :)

Vad var din största framgång 2012?
Plugg!

Har du varit sjuk eller skadat  dig?
Är väl förkyld typ hela tiden! Men ingenting värre

Bästa köpet?
Datorn! :D

Vad spenderade du mest pengar på?
Ingen aning, blöjor kanske? Nä mat säkert.

Gjorde någonting dig riktigt  glad?
Jaa, Isa å Hannes!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Babel

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
 
Hur tillbringade du julen?
Först hemma med Isa sen hos Hannes föräldrar

Blev du kär i år?
Ja!

Läste du någon bra bok under 2012?
Ja ett par

Favoritprogram på  TV?
Oj vet inte riktigt

Största musikaliska  upptäckten?
Babel?

Något du önskade  dig och fick när du fyllde år?
Minns inte!

Något du önskade dig men inte  fick?
Minns inte!

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Hade kalas hemma

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej det kan jag inte tro :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Haha stil? Ingen aning

Vad  fick dig att må bra?
Hannes å Isa såklart :) Och mina nya fina vänner från skolan!

De bästa nya  människorna du träffade?
Ronja, Anders, André, Emma å Pontus tar nog den platsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar