.

.

5 jan. 2013

Lördag

Tjene! Tänkte bara berätta lite snabbt att jag hade en fin julafton, först hemma med Isa sen åkte hon med sin pappa och farmor på annat julfirande och jag åkte hem till Hannes!
Sen hände det väl inte så mycket, juldagen var mest för mycket folk och jobbigt. Sen blev de lite lan med Anders och sen fick jag hem Isafisen så åkte vi hem till min mamma i en vecka typ, kom hem igår.
Är helt slut och har ont överallt idag, känns som jag var ute och härjade som faan igår. Men det gjorde jag inte utan jag var hemma med de tre finaste människorna i livet! Bra grej att komma hem till, verkligen :)

Idag är det lördag och idag ska vi nog ut och härja tror jag. Eller så blir det lan. Vet inte riktigt än, ska en sväng till bolaget för säkerhetsskull!

Här är två bilder från julen, hejdå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar