.

.

21 jan. 2013

Måndag

Hej. Jag har blivit dålig på det här igen! Men har inte haft så mycket att skriva på sista tiden, var hemma hela förra veckan med Isa för att hon var sjuk och nu är det min tur. Kom inte upp ur sängen imorse alls, men imorgon har jag bestämt att nu räcker det och jag måste iväg till skolan. Kommer bli tokig annars.

Har i alla fall tagit tag i att handla idag, och bibliotek och lite annat strunt på stan. Lekt med Isa hos farfar med My och sen ätit mat första gången sen i torsdags typ, min hals tillåter äntligen något annat än nyponsoppa!

Och så har jag världens finaste pojkvän som kommer och tar hand om mig på kvällarna när jag känner mig ensam och får panik. Som köper med halstabletter och fixar te och gör flätor i mitt hår. Förstår inte för allt i världen hur man kan vara så bra som han är. Det är helt otroligt.

Och här får ni lite bilder från typ förra veckan:




 ´
Trött vid bordet :)



ÅH Hatar blogspot och deras dumihuvet bildfunktioner. Går inte att skriva under bilderna så jag skiter helt enkelt i det. Nu ska jag duscha hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar