.

.

23 okt. 2010

Hej!

Igår var en helt awesome dag! Vaknade och fick frukost på sängen av min man, sen gick vi på stan och tittade på bebiskläder och letade efter en jacka till mig. Hittade ingen jacka :c
Älskling köpte en asfin julklapp till mig också. Och jag beställde en asbra julklapp till honom! :D
Sen när vi kom hem igen så hade det kommit ett paket och det var Spider-man Shattered Dimensions, så vi satt och spelade hela kvällen igår hihi :D Till och med han tyckte att det var kul. Och nu sover han :) Han fick frukost runt 14, sen somnade han om igen. Söte.

Ska väl väcka honom om ett tag för vi skulle äta tacos idag, om det blir något förstås!
Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Efter lite slösurf och nyfikenhet hamnade jag här och ett grattis verkar sitta ganska fint!
    GRATTIS!! :)

    SvaraRadera