.

.

28 okt. 2010

Hej!

Jävla skitförkylning att inte gå över.

Imorse vaknade jag 30 minuter innan klockan ringde av att katten busade runt som en galning. Men jag låg kvar i sängen tills klockan ringde i alla fall och sen efter ett tag så skulle vi gå upp och äta frukost, och direkt när jag satte mig upp började det forsa näsblod! Jag trodde aldrig att det skulle sluta, men det gjorde det till slut!

Och sen blev jag helt galet sugen på chicken nuggets från McDonalds så vi åt där idag. Men nu är jag hungrig igen. Emanuel fick hem sitt nya spel idag till Xboxet så han har kul i alla fall! Floyd låg nyss och sov på min arm, och sen på min mage. Mysigaste katten någonsin :))

Hejdå!

1 kommentar:

  1. memma! Jag och dennis kommer förmodligen och hälsar på er nästa vecka om det funkar asnice för er(?) och om vi kan låna bilen :D Du kan väl slänga ett sms till mig imorn typ så kan vi tala om det , PUSS!

    SvaraRadera