.

.

7 okt. 2010

Uh, när jag vaknade i morse så kunde jag knappt röra mig. Och nu är min rygg helt cp och jag kan knappt sitta utan att det gör ont :c Så jag gjorde som min man sa och ringde till verkstaden, fick en familjeläkare och tid hos henne på måndag. Tills dess får jag inte röra mig förrän det går över sa hon. Inte så jävla coolt.
Måste sitta med ryggen rak som en planka, om jag inte gör det så känns det som att ryggen ska gå av. Och när jag sitter så rakt så får jag ont i magen. Kul va?
Nä. Nu längtar jag tills Emanuel kommer hem.

Praktik-Johan kommer snart och hämtar ett papper, hoppas jag, och efter det så ska jag försöka ta ett asvarmt bad och hoppas att det hjälper något i ryggen. Vågar inte riktigt använda TENSgrejen än.

V. 14+0 idag också. Yehey.
UL 8 November, längtar.

Lost. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar