.

.

25 okt. 2010

Hej!

Vaknade imorse och är fortfarande förkyld. Hur länge kan en förkylning hålla i sig egentligen?!
Har städat lite, dammsugit och nu tvättar jag. Ska diska sen också när jag varit ner i tvättstugan igen. Och vattna blommorna, för det är måndag idag! Jag har hunnit med att leta vinterjackor också, hittade en som var hur snygg som helst och billig också. Och så var den slut :( Den såg ut såhär! Och jag ville ha den mörkbruna. Fast i och för sig så var minsta storleken 38, så jag kanske inte skulle kunnat ha den ändå.

Min älskling försov sig idag så han är lite sur för han skulle till skolan.
Fast nu har han somnat och jag vågar inte väcka honom ifall om han fortfarande är sur!

Jag önskar att jag hade en kamera så jag kunde lägga upp lite bilder ibland.
Men det har jag inte så ni får inga bilder.

Nu ska jag ner i tvättstugan, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar