.

.

2 sep. 2011

Nu var det ju ett tag sen jag skrev igen, fy på mig!
I alla fall så har vi varit hemma hos min mamma, och jag hade hur kul som helst, speciellt på fredagen och lördagen, även fastän jag inte fick någon fisk!
På fredagen så åkte vi in till Västerås (jag & Isa alltså) tidigt och fikade med Malle, Amanda, Angelica, Millan, Madelene och My! :D Det var jääääättejätte kul och jätte bra för dom har jag saknat hur länge som helst och inte träffat på över ett år, kanske till och med ett och ett halvt? Men det kändes ändå som att det var igår för allt var precis som förut typ :)
Och sen efter det så åkte vi hem till mamma igen och jag åt, sen fick mamma och Sune vara barnvakt så åkte jag in till Västerås igen, hem till Joke och drack lite öl med massamassa gamla bra vänner och jag hade HUR kul som helst, och sen så sov jag kvar hos Malin och Dennis, eftersom att jag och Malin skulle åka klockan 8 på morgonen till Stockholm :)

På lördagen så åkte vi till Stockholm och jag fick bara två pyttefiskar, men vi såg visst prinsessan Madelene så det var väl rätt häftigt ändå? Fast jag visste inte alls hur hon såg ut, utan det fick jag reda på när vi hade kommit hem. Jag kollade mest på hennes söta hund.

Och ja, nu är vi ju hemma igen och idag är det fredag, fast det vet ni väl redan.

Nu orkar jag inte skriva mer men här får ni lite bilder :D







Hejdå!

1 kommentar:

  1. såg vi henne? var då? när då? :P Det missade jag och jag vet faktiskt hur hon ser ut :D

    SvaraRadera