.

.

24 mars 2012

Blä!

Vilken skitdag det var igår, mådde verkligen pess hela dagen. Tur att den är över nu i alla fall!
Isa ville inte somna förrän 23.40 igår, hon var helt sjukt trött men vägrade sova. Det var inte alls roligt för jag var så himla trött och på så dåligt humör att jag bara ville hoppa från balkongen.
Det var ingen rolig natt heller. När hon sov i sin säng vaknade hon och skrek hela tiden så hon fick sova med mig istället, men då vaknar jag av att hon rör sig hela tiden. Drygt.
MEN! Idag är det i alla fall lördag, och om någonting förstör den här dagen för mig så vet jag inte riktigt vart jag tar vägen. Den här dagen borde inte kunna gå fel.
Ska till Pettson och grilla, sen hälsa på farfar och sen ska vi hem och äta ananas!


Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar