.

.

9 mars 2012

Usch.

Har mått pissdåligt hela dagen, allt har bara känts så sjukt jobbigt. Tur att jag fick en bra nyhet i alla fall, att jag ska på lägenhetsvisning imorgon. Annars hade jag nog brakat ihop helt! Isa har varit en drygpotta och bara skrikit och gråtit hela kvällen sen Emanuel gick till jobbet så jag höll på att bli tokig på henne också. Men nu sover hon ÄNTLIGEN. Längtar inte alls till imorgon (förutom lite till lägenhetsvisningen då) längre.

Lägenheten kommer nog bli fett i alla fall, hoppas jag. Någon tant över 90 som bott där som flyttat till hem. Och pratade med hennes dotter i telefon som sa att det inte blivit ordentligt städat eller renoverad på ca 20 år, så jag kommer förmodligen få precis allt renoverat innan jag flyttar in!


Nu ska jag fortsätta må dåligt och vänta på att Big Brother ska börja, sen ska jag må lite till dåligt och sen förmodligen somna. Om jag kan.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar