.

.

2 mars 2012

Pappa & jag på Gröna lund!


Jag kommer ihåg den här bilden så himla väl! Den satt på kylskåpet hemma när jag var liten. Och tröjan kommer jag också ihåg, den var stickad. Med något svart, vitt och glittrigt garn! Kul!
Något mer kul är att min pappa ser precis likadan ut idag :) Kanske liiiiite gråhårigare bara ;D

Fredag äntligen och det är fett väder idag också. Ska gå ut på en promenad sen när Isa har ätit lunch tror jag :) Senare så ska vi hem till Alex och fika lite och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får förmodligen reda på något om ny lägenhet idag också, hoppashoppas! Fast har intalat mig själv att det kommer bli ett negativt svar så att jag inte ska bli jätteledsen om det inte är positivt. Lika bra!

Nu: Kaffe.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar