.

.

6 mars 2012

Uhj

Vad jobbigt allt ska vara med dagisplats, skola, försäkringskassan, lägenheter och allt. Fyyyyyyyyyblä.
Har i alla fall sökt om dagis till Isa, hade gjort det för någon månad sen, men eftersom att jag inte vet något om något dagis i Arvika så hade jag sökt på alla dagis men har nu fått fina tips om vart hon ska kunna gå :) Tack Anita för hjälpen!

Ska snart iväg på ett litet möte med Johan och han ska få hjälpa mig lite med försäkringskassor och skolor och sånt. Tur att han finns annars hade allt varit mycket mer jobbigt än vad det redan är.

Har inte hört nå positivt om någon lägenhet än, men tänkte ringa vår gamla hyresvärd nu när jag är påväg till Johan, och se om han har någon tvåa.

Och för att det inte bara ska bli en jävla massa text får ni en fin gammal bild på mig och Einar!



Hejdå!

1 kommentar: