.

.

21 apr. 2012

:)

Är ju dålig på att skriva som vanligt. Men så äre! Isa har nyss somnat (hon somnade inte förrän 23.15) så jag ber till alla gudar som finns att jag får lite sovmorgon imorgon. Fast det kan jag nog glömma :)

Har varit duktig idag och bakat bröd, det blev gott. Hon som har lägenheten jag ska flytta in i ringde idag och undrade om jag ville ha nyckeln redan på måndag, men det går ju inte för jag har inte fått någon räkning på hyran än och så måste den betalas innan man får flytta in. Fast i och för sig så åker ju Emanuel till London på måndag så jag hade nog inte kunnat flytta då ändå.

 Nu ska jag minsann gå och lägga mig och hoppas på att jag kan somna, längtar tills imorgon!
  Och för att det inte ska bli så tråkigt så får ni en bild från i somras på mig och min fina storasyster och våra fina barn! :) (ganska kul hur vi håller de minsta precis likadant tycker jag!)

 Goooooodnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar