.

.

10 apr. 2012

Massor!

Har fått massor gjort idag! Var iväg till soc på möte först och det gick bra! Sen iväg till försäkringskassan och sökte bostadsbidrag och gjorde flyttanmälan på skatteverket. Lämnade tillbaks böcker på biblioteket och handlade. Sen hem en timme och sen iväg till lägenheten dit jag flyttar och fick titta lite till, OCH!!!! fick ett piano!! :D:D Ett riktigt alltså. Fint och stort och tungt!
Sen kom jag hem igen för 40 minuter sen och har suttit i telefon med comhem så jag har bredband så fort jag kommer in i nya lägenheten.

Bra styrt av mig tycker jag!

Isa är jättesjuk förresten, ögoninflammation i båda ögonen nu + feber, hosta och snor. Stackars lillfis. Fast Emanuel var nyss på Verkstan med henne och dom fick någon salva eller något till ögonen tror jag. Dom kommer nog hem snart :)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar