.

.

25 apr. 2012

DAG 1: Din profilbild på Facebook med flest gilla-markeringar.


27 stycken gillar bilden!
Igår satt jag i telefonen som fasen, och fixade bland annat hyran till nya lägenheten som dom hade GLÖMT att skicka. Och el och lite sånt! 
Sen var vi ut en sväng och sen fick Isa leka lite med sin farfar, och jag hängde med Pettson, Emma och Simon. Sen hämtade jag Isa igen och så gick vi hem och skypeade med Mallan och sen kom Christian på kaffe :D
Isan somnade inte förrän runt 23 igår, och drömde mardrömmar hela natten tror jag för hon vaknade och var helt hysterisk flera gånger så hon fick sova i min säng till slut och då sov hon gott :) Vi var dock upp 06.13, vilket nog aldrig har hänt förr. Men då kanske hon sover länge när hon sover middag istället! 

Ska leka med Oskar idag för han är hemma från Thailand och det tycker jag är kul. Och ikväll ska jag kanske på Wilma's eftersom att vi har första Live @ Wilma's ikväll så alla som inte har något att göra borde komma dit ikväll och kolla på The Ingesund Roadtrippers kl 19! :D

Jaja det var allt för nu. Hejdå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar