.

.

23 apr. 2012

! :D

Måndag och ny vecka! Om en vecka och en dag så får jag nycklarna till nya lägenheten, känns underbart.
Och i morse när jag kom hem så var lägenheten alldeles tom för Emanuel åkte tidigt i morse så nu får jag och Isa prova på hur det är att bo själva tills på typ fredag eller nå :) Fast vi kommer ju inte ha några dryga kattjävlar när jag har flyttat i alla fall, SKÖNT.
Fick hem piercingsaker idag och det tycker jag är kul, fast får vänta med att fixa det tills jag är frisk tror jag. Ska ringa massa telefonsamtal idag och imorgon vilket jag absolut inte ser fram emot för det är fan det värsta jag vet.
Hade en trevlig kväll igår förresten, såg en läskig film och en sjuk film. Som tur va så fick jag inga mardrömmar i alla fall!

Nu ska jag äta lunch medans Isan sover middag.
Hajaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar