.

.

23 sep. 2012

Den här veckan

Vad passande att det blev på en söndag!

Måndag: Vaknade på hur bra humör som helst och kände mig oövervinnerlig. Var i skolan och minns inte vad jag gjorde där ens. Sen var det jättemycket höst på kvällen och jag kände mig ensammast i världen men som tur är så har jag världens finaste pojkvän som jag fick gå till!

Tisdag: Var i skolan på förmiddagen och fick reda på att eftermiddagen var inställd, så jag var glad då med.  Sen var jag ut i skogen med Hannes och Oskar och plockade svamp :) Sen på kvällen gick jag hem alldeles själv, men sen kom Hannes i alla fall :)

Onsdag: Var på studiebesök på stadsbiblioteket med skolan, åt asäcklig thaibuffé på fel ställe och sen till skolan och hade engelska. Var hos Anna och fikade en sväng och drog sen till wilmas och tittade när Lizzy spelade, det var kul!

Torsdag: Kom på att NOFX har gjort ett nytt album så gjorde inte så mycket mer än att lyssna på det tror jag! Och längtade tills fredagen.

Fredag: Gick inte till skolan för jag höll på att hosta ihjäl mig! Isa kom runt 1 och var hur söt som helst. Gick ut halv 5 och träffade Lo och Kelly, sen Ronja också, var i lekparken och gungade. Sen hem för bad och gröt och sov för Isa. Ronja var med också så vi tog varsin öl när Isa somnat men insåg att vi skulle somna vilken sekund som helst bägge två så hon gick hem å sov sen :D

Lördag: Vaknade av att Isa pussade/snorade mig i hela ansiktet, så himla mysigt. Var upp och lekte å åt frukost, sen var vi iväg och skulle fika på moster brun för det står faktiskt på internet att dom stänger 15.00 på lördagar men så kom vi dit 13.50 och dom stände 14. Så vi gick till Nordells istället med Pettson, Emma, Hannes och Victor. Och Lizzy kom ju också!
Sen var vi och handlade med Hannes och Victor och det tog jääättelång tid. Sen gick vi upp till Hannes ett tag och sen iväg till farfar. Var på Wilmas sen och såg Martins mamma och det var bra!

Och nu orkar jag fanimej inte skriva mer. Det blev alldeles för mycket.


Handlar :)


Sötan sover middag!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar